دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

اجاره دستگاه زردی فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل توسط شرکت نی نی سالم با کادر مجرب و متخصص 09123368548 و 02177431657

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فروش دستگاه فتوتراپی

فروش دستگاه فتوتراپی خانگی از مهمترین خدمات شرکت نی نی سالم در کنار اجاره دستگاه فتوتراپی زردی نوزاد با هدف درمان زردی نوزادان در منزل می باشد.

در حال حاضر در این شرکت دو مدل دستگاه جهت فروش دستگاه فتوتراپی خانگی ارائه میگردد. لازم به ذکر است دستگاه های فتوتراپی این شرکت با الگو برداری از پیشرفته ترین و مدرنترین دستگاه های فتوتراپی ساخت کشور آلمان مونتاژ گردیده و کیفیت درمانی بی نظیری دارند.

دستگاههای این شرکت از نوع دستگاه زردی ال ای دی آلمانی عدسی دار با طول موج تقریبی ۴۶۰ نانومتر میباشند و ضمن داشتن کیفیت درمانی بی نظیر هیچگونه عوارض جانبی نیز ندارند.

انواع دستگاه فتوتراپی نی نی سالم

۱ - دستگاه فتوتراپی مدل ۳D-LED560

دستگاه فتوتراپی مدل ۳D-LED560 از ۵۶۰ عدد لامپ ال ای دی ساخت کشور آلمان با کیفیت درمانی بسیار بالا ساخته شده است و قادر است زردی نوزاد را چنانچه نوزاد مطابق دستورالعمل زیر دستگاه زردی نوزاد قرار گیرد به ازای هر ۲۴ ساعت استفاده حدود ۵ واحد کاهش دهد. تابش نور در این نوع دستگاه به صورت سه بعدی است و اشعه نور از سه جهت بر بدن نوزاد تابانده میشود. بنابر این دیگر نیازی نیست که نوزاد در حین عمل درمان تغییر وضعیت داده شود و در نتیجه نوزاد با آرامش بیشتری در زیر دستگاه درمان میشود.

این دستگاه زردی نوزاد بدون چشم بند است و برای درمان زردی نوزاد نیازی به بستن چشم نوزاد نیست لذا این مسئله برای نوزادانی که به چشم بند حساس هستند بسیار کاربردی است.

دستگاه فوق اتوماتیک بوده و دارای تایمر است که به صورت خودکار عملیات درمانی را قطع و بوق هشدار را جهت رسیدگی مادر به نوزاد فعال میکند. شدت نور این دستگاه توسط مکانیزم تنظیم نور از معادل یک لامپ تا دوازده لامپ قابل تنظیم است لذا برای هر محدوده زردی قابلیت استفاده دارد. همچنین دستگاه فتوتراپی مذکور دارای دماسنج دیجیتالی دقیق است که میزان دمای محیط را جهت تسریع فرآیند درمان زردی نوزاد به اطلاع میرساند.

دستگاه فتوتراپی فوق الذکر  قادر است زردی تا ۲۰ بیلی روبین را درمان نماید. دستگاه فوق دارای پایه های تا شونده بوده و در کیف مخصوص خود قرار میگیرد و با وزن حدود ۴ کیلوگرم به راحتی قابل حمل و نقل و جابجائیست.

۲ - دستگاه فتوتراپی مدل FT-LED432

دستگاه فتوتراپی مدل FT-LED432 از ۴۳۲ عدد لامپ ال ای دی ساخت کشور آلمان با کیفیت درمانی بسیار بالا ساخته شده است و قادر است زردی نوزاد را چنانچه نوزاد مطابق دستورالعمل زیر دستگاه قرار گیرد به ازای هر ۲۴ ساعت استفاده حدود ۴ واحد کاهش دهد. دستگاه فوق دارای پایه های تا شونده بوده و در کیف مخصوص خود قرار میگیرد و با وزن حدود ۴ کیلوگرم به راحتی قابل حمل و نقل و جابجائیست.

برای استفاده از دستگاه فوق نیازی به استفاده از چشم بند فتوتراپی نوزاد نمیباشد لذا این مسئله برای نوزادانی که به چشم بند حساس هستند بسیار کاربردی است. شدت نور این دستگاه توسط مکانیزم تنظیم نور از معادل یک لامپ تا هشت لامپ قابل تنظیم است لذا برای هر محدوده زردی نوزادان قابلیت استفاده دارد. دستگاه درمان زردی فوق قادر است زردی تا ۱۹ بیلی روبین را درمان نماید. دستگاه زردی نوزاد فوق دارای پایه های تا شونده بوده و در کیف مخصوص خود قرار میگیرد و با وزن حدود ۴ کیلوگرم به راحتی قابل حمل و نقل و جابجائیست.

فروش دستگاه فتوتراپی توسط شرکت نی نی سالم به مدت یکسال دارای گارانتی میباشند. گارانتی شامل خرابی کلیه قطعات دستگاه میباشد به جز شکستگی بدنه دستگاه، ایرادات الکترونیکی به دلیل نوسانات برق و همچنین عدم استفاده صحیح از دستگاه زردی.

آندسته از عزیزانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار با سود خوب و هزینه کم هستند میتوانند جهت خرید دستگاه زردی همین الان اقدام نمایند و با اجاره دستگاه فتوتراپی منبع درآمد مناسبی کسب نمایند. کافیست تا با شرکت نی نی سالم تماس گرفته و درخواست خود را جهت خرید دستگاه زردی با کیفیت بالا اعلام نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی