دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

اجاره دستگاه زردی فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل توسط شرکت نی نی سالم با کادر مجرب و متخصص 09123368548 و 02177431657

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه زردی نوزاد

دستگاه زردی نوزاد

دستگاه زردی نوزاد چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟ دستگاه زردی نوزادان برای درمان بیماری زردی نوزادانی که در بدو تولد زردی دارند استفاده می شود.

درمان زردی با دستگاه زردی نوزاد نوعی نور درمانی است که به آن فتوتراپی نیز گفته میشود. به طور کلی از

جمله بیماری هایی که توسط روش فتوتراپی می توان درمان نمود عبارتند از درمان انواع سرطان، درمان پوست و مو و درمان زردی نوزاد.

در دستگاه زردی کودکان پوست بدن به صورت مستقیم تحت تابش نور با طول موج مناسب به صورت منظم قرار می گیرد. البتده باید توجه کرد که این عمل باید تحت نظر پزشک و یا کارشناس مربوطه انجام گردد.

دستگاه های زردی مختلفی برای درمان بیماری زردی ساخته شده است. فارغ از نوع شکل و ابعاد و اندازه،

دستگاه های زردی نوزاد به دو دسته تقسیم میشوند:

1- دستگاه زردی با منبع نور فلورسنت

2- دستگاه زردی با منبع نور ال ای دی

دستگاه زردی نوزاد ال ای دی جدیدتر بوده و ضمن اینکه قدرت درمانی بالاتری دارند تقریبا عوارض جانبی خطرناکی برای نوزاد ندارند. دستگاه های فتوتراپی ال ای دی عمر طولانی تری دارند (تقریبا 10 برابر لامپ های فلورسنت) و خطر گرمازدگی و شکستگی لامپ نیز وجود ندارد. امروزه یکی از مهمترین کاربردهای فتوتراپی درمان قطعی و سریع زردی نوزاد است. این روش مورد تایید تقریبا تمامی پزشکان در سراسر جهان قرار گرفته و باعث درمان قطعی زردی نوزاد میشود.

دستگاه زردی نوزاد سه بعدی

مدرنترین دستگاه زردی این شرکت جهت اجاره، دستگاه زردی نوزاد سه بعدی است که مشخصات آن به شرح زیر است:

- تابش اشعه نور به صورت سه بعدی

- بدون نیاز به چشم بند

- تایمر دار و اتوماتیک

- ولوم تنظیم شدت نور از معادل ۱ تا ۱۲ لامپ

- کاهش ۵ واحد زردی نوزاد به ازای هر ۲۴ ساعت استفاده در صورت رعایت دستورالعمل های مشخص شده

- درمان زردی تا ۲۰ بیلی روبین در منزل و در کنار خانواده و آغوش مادر بدون هیچگونه نگرانی

- قدرت درمانی بالاتر از دستگاه های بیمارستانی

- نصب و راه اندازی دستگاه توسط کارشناس خبره به همراه مشاوره های لازم و ضروری جهت بهبود سریعتر نوزاد

- ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

سایر مشخصات دستگاه زردی نوزاد عبارتند از:

طول: 45 سانتی متر

عرض: ۳۵ سانتی متر

ارتفاع ( در حالیکه پایه های دستگاه باز است/ بسته است: ۴۵ /14 سانتی متر

وزن: ۴ کیلوگرم

تعداد لامپ: 560 عدد لامپ ال ای دی با طول موج تقریبی ۴۶۰ نانومتر

دستگاه های فتوتراپی شرکت نی نی سالم به گونه ای طراحی گردیده اند که دارای پایه های تا شونده هستند و به راحتی در کیف مخصوص خود قرار میگیرند. به همین جهت به راحتی قابل حمل بوده و والدین گرامی و مشتریان عزیز میتوانند به راحتی دستگاه فتوتراپی بچه را با خود حمل نمایند.

چنانچه با مراجعه به جدول زردی نوزاد خود متوجه درجه زردی نوزاد شدید کافیست در صورت نیاز به دستگاه فتوتراپی کودکان با شرکت نی نی سالم تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان در صورت لزوم کارشناسان خبره ما جهت تحویل و نصب دستگاه زردی کودک در محل شما حضور پیدا کنند.

بهترین دستگاه زردی نوزاد

انتخاب بهترین دستگاه زردی نوزاد برای خانواده های عزیزی که نوزادشان در بدو تولد با بیماری زردی نوزادان متولد میشود قطعا مهمترین دغدغه و نگرانی است.

با توجه به فراوانی انواع دستگاه درمان زردی نوزادان و همچنین فراوانی و تعداد کثیری از مراکز درمان زردی ممکن است خانواده ها در انتخاب بهترین دستگاه زردی نوزاد دچار تردید گردند لذا توصیه میشود که والدین با دقت فراوان نسبت به اجاره دستگاه زردی با بالاترین کیفیت اقدام نمایند تا نوزاد دلبندشان در اسرع وقت و بدون کوچکترین آسیبی درمان گردد.

انواع دستگاه های فتوتراپی گوناگون و مختلفی در بازار وجود دارد که بسته به نوع لامپ استفاده شده در آن و مشخصات فنی دستگاه فتوتراپی، برای درمان زردی یا یرقان نوزاد بسته به میزان بیلی روبین خون و شرایط جسمانی نوزاد مورد استفاده می باشد. ناگفته نماند که باید در انتخاب دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد خود بسیار دقت نمایید زیرا در موارد زیادی دیده شده است که در بسیاری از دستگاه های فتوتراپی از لامپ های مهتابی استفاده می شود که هیچ گونه تاثیر مثبتی در درمان زردی نوزاد و کاهش بیلی روبین خون نداشته و بر عکس بیشتر اوقات باعث افزایش زردی نوزاد نیز گشته است.

سوالات مهم درمان زردی با دستگاه زردی نوزاد در منزل

مادر محترمی سوال پرسیدند که نوزاد 4 روزه دارند که زردی اش بالاست (حدود 18) آیا میتوانند نوزاد خود را با دستگاه زردی خانگی درمان نمایند؟

در پاسخ به سوال این مادر محترم باید گفت که انواع دستگاه زردی کودکان با قدرت های درمانی مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی از این دستگاه های زردی نمیتوانند زردی بیشتر از 16 بیلی روبین را درمان نمایند. اما در مقابل انواع دستگاه فتوتراپی قدرتمندتر با لامپ ال ای دی وجود دارند که زردی تا 20 بیلی روبین را به راحتی درمان می نمایند.

مادر محترم دیگری در خصوص عوارض دستگاه زردی برای نوزاد سوال پرسیدند که لازم است عرض کنیم که دستگاه های فتوتراپی با لامپ فلورسنت عوارض جانبی دارند در صورتیکه دستگاه زردی ال ای دی چنانچه مرغوب بوده و از مراکز معتبر تهیه گردند هیچگونه عوارض جانبی بدی ندارند و خانواده های عزیز از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

مشکلات بستری کردن نوزاد در بیمارستان

1- پرداخت هزینه گزاف بیمارستان که البته این هزینه ها در بیمارستانهای خصوصی بسیار سرسام آور است

2- آلودگی محیط بیمارستان

3- دور شدن نوزاد از والدین و علی الخصوص مادر

4- عدم رسیدگی به موقع مادر به نوزاد

5- بی حالی مادر پس از زایمان و عدم توانایی حضور وی به صورت مداوم و شبانه روزی در بیمارستان

در نتیجه بهترین و منطقی ترین راه درمان زردی نوزاد دلبندتان اجاره دستگاه فتوتراپی نوزاد در منزل می باشد. اجاره دستگاه فتوتراپی ضمن اینکه به صرفه است یک راه مطمئن و قطعی جهت درمان زردی نوزاد در منزل و در نهایت آرامش نوزاد و خانواده نیز میباشد.

 

تضمین درمان زردی با دستگاه زردی

ضمانت ما برای درمان زردی کودک در منزل با اجاره دستگاه زردی نوزاد از خدمات مهم شرکت نی نی سالم ارائه کننده دستگاه های فتوتراپی پیشرفته و مدرن میباشد. البته پیش از توضیح درباره این گارانتی باید این نوید را به شما بدهیم که طی سالیانی که ما مفتخر به خدمتگذاری به هموطنان گرامی خود بوده ایم هرگز نیازی به استفاده از ضمانت اجاره دستگاه زردی نوزاد نبوده است و تمامی نوزادانی که تحت مراقبت ما و با استفاده از دستگاه های فتوتراپی شرکت ما فرآیند درمان زردی را طی نموده اند در مدت زمان پیش بینی شده موفق به پشت سر گذاشتن مشکل زردی نوزادان شده اند و زردی همه نوزادان بلا استثنا درمان شده است (البته به شرطی که طبق  دستورالعمل دستگاه فوتوتراپی، نوزاد در مدت زمان مشخص شده زیر دستگاه بخوابد و والدین عزیز نیز کلیه قوانین و توصیه های کارشناسان شرکت را رعایت نمایند). بنابراین این ضمانت صرفا جهت آسودگی خاطر والدین گرامی میباشد تا در طول دوره درمان نگرانی وجود نداشته باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی