دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

اجاره دستگاه زردی فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل توسط شرکت نی نی سالم با کادر مجرب و متخصص 09123368548 و 02177431657

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل مهم ترین توصیه پزشکان جهت درمان زردی نوزاد است. این روش درمانی هم از نظر هزینه و هم از نظر قطعیت درمانی بی نظیر است.

در بعضی از دستگاه های فتوتراپی باید نوزاد از چشم‌بندهای مخصوص استفاده نماید تا چشم آنها در برابر نور فتوتراپی مصون بماند. دستگاه های مدرن تر فتوتراپی طوری طراحی گردیده اند که دیگر نیازی به استفاده از چشم بند نیز نخواهد بود و لذا نوزاد با آرامش و راحتی بیشتری درمان خواهد شد. بدن نوزاد در معرض نور آبی با طول موج مخصوص طوری قرار می‌گیرد که نور به تمام قسمت‌های  پوست نوزاد تابیده شود. پس از استفاده از دستگاه فتوتراپی از نوزاد برای تعیین دقیق سطح بیلی‌ روبین خون، آزمایش خون گرفته می‌شود.

کاهش میزان زردی خون را می‌توان پس از 24 ساعت تشخیص داد. نوزاد را می‌توان در حالی که تحت درمان به روش فتوتراپی هست و زیر دستگاه قرار دارد شیر داد. در حین فتوتراپی نوزاد وجود علائم جزئی مانند شل شدن مدفوع یا لکه های پوستی ممکن است دیده شود که طبیعی است و پس از اتمام فرایند درمانی با دستگاه فتوتراپی برطرف خواهند شد.

عملکرد دستگاه فتوتراپی در منزل

فتوتراپی باعث تغییر بیلی ‌روبین به ترکیباتی که از طریق ادرار و مدفوع دفع می‌شوند می‌گردد. نور با طول موج مخصوص، بیلی ‌روبین را به دو مؤلفه لیمیروبین و فوتوبیلیروبین تجزیه می‌کند. این دو ماده شیمیایی ایزومرهای بیلی‌روبین هستند به این معنی که از اتم‌های مشابه ساخته شده‌اند اما ساختار آنها متفاوت است. وقتی که

این نورها در پوست نفوذ می‌کنند باعث می‌شوند که بیلی ‌روبین به ایزومرها شکسته شده و بدون این که وارد کبد شود از طریق ادرار و گاها مدفوع از بدن نوزاد خارج می شود.

درمان نوزاد با اجاره دستگاه فتوتراپی خانگی

اگر کودکی به زردی مبتلا باشد و درجه زردی نوزاد نیز شدید باشد قطعا متخصص اطفال متناسب با شدت بیماری توصیه میکند با اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل نوزاد خود را درمان نمایید. درمان زردی نوزاد به روش فتوتراپی یک روش درمانی مؤثر و مطمئن است که هم می‌توان آن را با بستری کردن نوزاد در بیمارستان انجام داد و هم می‌توان تحت نظر متخصص اطفال اقدامات درمانی را در منزل با اجاره دستگاه زردی نوزاد به انجام رساند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی