دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل 02177431657

اجاره دستگاه زردی فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در منزل توسط شرکت نی نی سالم با کادر مجرب و متخصص 09123368548 و 02177431657

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل

شرکت نی نی سالم با تجهیز به انواع دستگاه زردی ال ای دی مدرن و پیشرفته بدون نیاز به چشم بند همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا با فروش و اجاره دستگاه زردی نوزاد سه بعدی اتوماتیک با قابلیت تنظیم نور جهت درمان زردی نوزاد در منزل تا 21 درجه بیلی روبین در خدمت هموطنان عزیز در سراسر کشور میباشد.

در ادامه چند سوال مهم والدین مطرح گردیده است:

تا چه درجه زردی نیاز به اجاره دستگاه زردی نوزاد وجود دارد؟

چنانچه درجه زردی نوزاد در بدو تولد 5 بیلیروبین باشد نیاز به درمان با استفاده از دستگاه دارد ولی عمدتا زردی درنوزادان در چهار روز اول خود را نشان میدهد و چنانچه میزان زردی نوزاد سه یا چهار روزه بالاتر از 8 باشد باید از دستگاه زردی نوزاد استفاده نماید.

 

چطور میتوان به میزان زردی نوزاد پی برد؟

تشخیص زردی نوزاد به سه طریق امکانپذیر است:

 

1- دادن آزمایش خون

 

تعیین زردی با روش خونگیری از نوزاد ممکن است کمی همراه با درد برای نوزاد باشد و برای والدین نیز خوشآیند نباشد ولی بسیار دقیق است.

 

2- استفاده از دستگاه بیلی چک

 

دستگاه بیلی چک در صورتی که از نوع با کیفیت باشد تا حدودی دقیق است و چنانچه دستگاه بیلی چک از برندهای غیر معتبر باشد دقت کافی ندارد و توصیه نمیشود.

 

3- مراجعه به جدول زردی نوزادان

 

تخمین زردی نوزاد با مراجعه به جدول چنانچه با دقت بررسی گردد قابل اعتماد است. عمده دستگاه های زردی نوزاد خانگی میتوانند تا زردی 16 بیلی روبین را درمان نمایند اما دستگاههای فتوتراپی شرکت نی نی سالم با توجه به تجهیز به لامپهای ال ای دی عدسی دار اصل آلمان و تابش نور به صورت سه بعدی و همچنین مکانیزم تنظیم نور قادرند زردی نوزاد تا 21 بیلیروبین را در منزل درمان نمایند. بعد از انجام آزمایش و تعیین دقیق میزان زردی نوزاد دلبندتان، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای و خبره شرکت ضمن دریافت اطلاعات لازم از شما، بهترین و مناسبترین دستگاه فتوتراپی را به شما معرفی میکنند.

 

بعد از تایید شما والدین عزیز، کارشناسان ما در حداقل زمان ممکن دستگاه زردی را جهت تحویل و نصب به خانه شما ارسال میکنند و تا پایان درمان کامل نوزادتان همواره با شما در ارتباط خواهند ماند.

 

چطور بفهمیم که زردی نوزادمان کاملا خوب شده است؟

 

از روی ظاهر نوزاد و رنگ پوست وی کاملا مشخص خواهد شد که آیا زردی نوزاد بهبود یافته یا اینکه هنوز زردی دارد اما جهت اطمینان بیشتر میتوان 24 ساعت پس از اتمام کار با دستگاه زردی مجددا از نوزاد آزمایش گرفت.

 

آیا زردی نوزاد برگشت پذیر است؟

 

عمده نوزادانی که از دستگاه زردی استفاده میکنند کاملا درمان میگردند اما زردی در حدود 20 درصد نوزادان درمان شده ممکن است مجددا برگشت نماید که در این حالت اصلا جای نگرانی نیست و با توجه به شدت برگشت زردی، والدین مجبور خواهند بود که مجددا از دستگاه زردی تا درمان کامل نوزادشان استفاده نمایند.

 

 

اجاره دستگاه زردی نوزاد مقرون به صرفه

 

اجاره دستگاه فتوتراپی نوزاد جهت درمان زردی نوزاد بسیار مقرون به صرفه میباشد. در نظر بگیرید که نوزاد تازه متولد شده شما دارای زردی است و پزشک متخصص اطفال نیز استفاده از دستگاه فتوتراپی را برای درمان زردی نوزادتان توصیه کرده است.

راه های درمان زردی که پیش رو خواهید داشت عبارتند از:

 

• خرید دستگاه زردی نوزاد

• اجاره دستگاه زردی نوزاد

• بستری کردن نوزادتان در بیمارستان و استفاده از خدمات بیمارستانی

 

با توجه به اینکه زردی فقط یکبار برای نوزاد اتفاق میافتد و پس از درمان زردی نوزادتان دیگر قابل استفاده نیست پس خرید دستگاه فتوتراپی با توجه به قیمت اولیه بالایی که دارد اصلا توجیه اقتصادی ندارد و به صرفه نیست. بستری کردن نوزاد در بیمارستانی نیز مشکلات خود را دارد که بارها در مورد آن بحث های زیادی شد و خانواده ها اصلا تمایلی به بستری کردن نوزاد در بیمارستان ندارند.

 

چگونه میتوانیم از دستگاه زردی سه بعدی در خانه استفاده نماییم؟

 

استفاده از دستگاه زردی نوزاد بسیار ساده است و والدین عزیز به راحتی با خواندن کاتالوگ و یا تماشای فیلم آموزشی به راحتی میتوانند از آن استفاده نمایند اگر چه کارشناسان شرکت همزمان با نصب دستگاه فتوتراپی توضیحات لازم را ارائه مینمایند.

 

نحوه کار با دستگاه زردی نوزاد سه بعدی هوشمند در خانه

 

در لینک فوق میتوانید نحوه استفاده (فیلم آموزشی) از دستگاه زردی نوزاد سه بعدی هوشمند تمام اتوماتیک را در آپارات ملاحظه بفرمایید. همانطور که در فیلم آموزشی مذکور به وضوح نیز مشخص است کار با دستگاه درمان زردی نوزاد بسیار آسان است و والدین عزیز میتوانند تنها با یکبار مشاهده فیلم به راحتی از آن در منزل استفاده نمایند.

چند روز باید از دستگاه زردی در خانه استفاده نمود؟

استفاده از دستگاه زردی در منزل بستگی به میزان زردی نوزاد، وزن و شرایط جسمانی وی و همچنین اختلاف گروه خونی مادر و نوزاد و بسیاری شرایط دیگر دارد. اما به طور معمول و در شرایط استاندارد دستگاه فتوتراپی سه بعدی شرکت نی نی سالم قادر است به ازای هر 24 ساعت استفاده، زردی نوزاد را تا 5 بیلیروبین کاهش دهد. البته در بعضی از نوزادان مقدار کاهش زردی کمتر و در بعضی از نوزادان نیز بیشتر دیده شده است.

آیا با استفاده از دستگاه فتوتراپی، زردی نوزاد حتما خوب میشود؟

نور ساطع شده از دستگاه فتوتراپی باعث شکستن مولکولهای بیلی روبین در خون که عامل اصلی زردی نوزادان است میشود. این مولکولهای شکسته شده باید از طریق ادرار و مدفوع نوزاد دفع گردند. چنانچه نحوه استفاده از دستگاه زردی به درستی انجام شود و نوزاد مطابق دستورالعمل توصیه شده دردستگاه قرار گیرد و در انتها شیر دهی مکرر که باعث افزایش ادرار نوزاد میشود به خوبی انجام شود قطعا استفاده از دستگاه زردی مخصوصا دستگاه زردی ال ای دی باعث درمان کامل نوزاد خواهد شد.

 

به والدین عزیز تاکید میگردد حتما نوزاد خود را در بدو تولد از نظر بیماری زردی توسط پزشک متخصص معاینه نمایند تا چنانچه نوزادشان زردی داشت در اسرع وقت نسبت به درمان آن اقدام نمایند. هر گونه تاخیر در درمان زردی نوزاد علاوه بر اینکه باعث رنجش نوزاد گشته و طول دوره درمان را نیز اضافه میکند میتواند در بعضی از مواقع منجر به آسیب های شدید مغزی و عقب ماندگی ذهنی نوزاد در آینده شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی